Το HKS Super Header, το οποίο προσφέρει ιδανική αύξηση απόδοσης της εξάτμισης , επανέρχεται ως βελτιωμένο ως μοντέλο τύπου II. Αυτή η νέα έκδοση μεταφέρει τις βασικές έννοιες της αποδοτικής ροής καυσαερίων ένα βήμα παραπέρα. Νέες φλάντζες billet χρησιμοποιούνται για να διασφαλιστεί υψηλής ακρίβειας ποιότητα κατασκευής.
Στην HKS διεξάγονται δοκιμές σε πολλούς διαφορετικούς τύπους κινητήρων και διαπιστώθηκε ότι το 4-2-1 είναι ιδανική κατασκευή για χρήση στο δρόμο. 4-1 σχέδια λειτουργούν καλά στις αγωνιστικές εφαρμογές, όπου η μικρή σωλήνα πριν από την ένταξη επιτρέπει τη μέγιστη δύναμη να εξαχθεί σε υψηλές στροφές. Για χρήση δρόμου, μια μεγαλύτερη σωλήνα είναι απαραίτητη πριν από την ένταξή τους σε ένα. Ένας 4-2-1 σχεδιασμός επιτρέπει αυτό να επιτευχθεί και ως εκ τούτου δίνει περισσότερη ροπή σε χαμηλότερες στροφές που είναι πιο κατάλληλη για οδήγηση στο δρόμο.
Προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη αποτελεσματικότητα, η φλάντζα έχει διαμορφωθεί με το πάτημα να έχει αλλαγή στο σχήμα από οβάλ σε στρόγγυλο όσο το δυνατόν ομαλότερα. Αυτό ενισχύεται από προσεκτική tig συγκόλληση στο εσωτερικό των αρθρώσεων που έχει ως στόχο να καταστήσει την ροή ομαλότερη και να επιτύχει τα καλύτερα αποτελέσματα απόδοσης.