Το κιτ επιμηκύνσεως συνδυάζει την ροή των καυσαερίων από το turbo και του actuator. Όταν το actuator είναι ανοιχτό και τα καυσαέρια αναγκάζονται να εισέλθουν απότομα σε ένα σωλήνα, δημιουργείται μια δευτερεύουσα υψηλή πίεση των καυσαερίων που προκαλεί πτώση πίεσης και απώλεια δύναμης. Τα HKS κιτ επιμηκύνσεως έχουν σχεδιαστεί για να εξαλείφουν το φαινόμενο αυτό.
Με τον διαχωρισμό των κύριων και των σωληνώσεων bypass (παράκαμψης), ελαχιστοποιείται η διατάραξη της ροής των καυσαερίων. Το σημείο που ενώνει τους δύο σωλήνες τοποθετείται σε πιο χαμηλό τμήμα της εξάτμισης όπου η πίεση των καυσαερίων είναι μικρότερη για να μεγιστοποιήσει την αποδοτικότητα. Επιπλέον, οι βασικές αυξήσεις της διαμέτρου του σωλήνα γίνονται αμέσως μετά το turbo. Η διευρυμένη περιοχή ελαχιστοποιεί την άτακτη ροή εναλλαγής καυσαερίων που μπορεί να προκαλέσει απώλεια δύναμης. Όλοι αυτοί οι τομείς μειώνουν την πίεση των καυσαερίων παρέχοντας σταθερή παροχή πίεσης υπερπλήρωσης και δύναμης. Όλες οι φλάντζες είναι κατασκευασμένες από ανοξείδωτο χάλυβα υψηλής ποιότητας, που είναι ιδιαίτερα ανθεκτικά στη θερμότητα, ενώ οι σωλήνες κατασκευάζονται από SUS304 ανοξείδωτο ατσάλι για ανθεκτικότητα, αντοχή στη θερμότητα και ελκυστική εμφάνιση.