Το νέο HKS EVC έχει βελτιώσει τη σταθερότητα ώθησης(boost) για τη διατήρηση της πίεσης σε υψηλές RPM προσφέροντας δύναμη μέχρι τον κόφτη, καθώς και ένα νέο χαρακτηριστικό χαρτογράφησης που επιτρέπει στην πίεση υπερπλήρωσης(boost) να είναι ακριβώς συντονισμένη(finetuned) με το γκάζι + τις RPM (ή την ταχύτητα του οχήματος). Το νέο EVC προσφέρει επίσης επιλογή μονάδας μέτρησης kPa ή PSI, καθώς και ένα μοναδικό χαρακτηριστικό γνώρισμα προειδοποίησης, όπου εφόσον υπερβεί η πίεση υπερπλήρωσης το επιτρεπτό από τον χρήστη όριο, μπορεί να προγραμματιστεί για να πέσει σε ένα προκαθορισμένο από τον χρήστη επίπεδο. Η νέα ρύθμιση πίεσης με target και ο σχεδιασμός τριών πλήκτρων με φιλικό user interface καθιστά την εγκατάσταση και ρύθμιση πανεύκολη και φιλική προς τον χρήστη. Ο σχεδιασμός του νέου EVC διαθέτει ένα κομψό case από μαύρο χρώμα με ένα καθαρά ακρυλική πρόσοψη και μία BackLed Lit LCD οθόνη προσφέροντας μια εκλεπτυσμένη(elegance) εμφάνιση.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ :
# Εξωτερικό Scramble συμβατό.
# Υψηλή ικανότητα πίεσης υπερπλήρωσης 250kPa/36PSI
# Boost Target 250kPa/36PSI
# Λειτουργία Offset
# Εάν η πίεση υπερβαίνει ή δεν φτάνει την επιθυμητή που έχει οριστεί από τον χρήστη ,η πίεση υπερπλήρωσης μπορεί να αντισταθμιστεί ώστε να επιτευχθεί το επιθυμητό επίπεδο.
# Λειτουργία διόρθωσης χάρτη.
# Η πίεση υπερπλήρωσης Boost μπορεί να εξατομικευτεί(fine tuned) για: Θέση πεταλούδας, RPM, ταχύτητα του οχήματος, θέση πεταλούδας + RPM, θέση πεταλούδας + ταχύτητα του οχήματος.
# Λειτουργία δύο (2) πιέσεων dual boost.
# Τα όρια και τα δεδομένα των δύο (2) πιέσεων είναι δυνατόν να εισάγονται ανεξάρτητα, και να επιλέγονται ανεξάρτητα ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.
# Λειτουργία Boost Scramble
# Κατά τη ζήτηση εναλλαγής πίεσης μία προκαθορισμένη αύξηση πίεσης θα εμφανιστεί για ένα προκαθορισμένο χρονικό διάστημα (0-60 δευτερόλεπτα).
# KPA ή PSI επιλογές παρακολούθησης.
# Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν κατά τη διάρκεια της αρχικής ρύθμισης (kPa) ή SAE (PSI) μονάδες μετρήσεων για την παρακολούθηση της πίεσης.
# Λειτουργία προειδοποίησης με χαρακτηριστικό γνώρισμα πτώση πίεσης (Boost drop).
# Ο χρήστης μπορεί να προκαθορίσει ένα επίπεδο προειδοποίησης όταν η ηχητική και η οπτική προειδοποίηση έχει ξεπεραστεί. Η πίεση μπορεί να πέσει σε ακριβές και προκαθορισμένο επίπεδο εφόσον φθάσει το επίπεδο προειδοποίησης.
# Πρόσθετη Ψηφιακή Παρακολούθηση.
# Μαζί με την πίεση υπερπλήρωσης δύο επιπλέον καίρια σημεία του οχήματος μπορούν να παρακολουθούνται: Θέση πεταλούδας, στροφές κινητήρα RPM ή ταχύτητα του οχήματος.
# Επιλογή Παρακολούθησης Analog.
# Το ψηφιακό διάγραμμα μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να παρακολουθεί: Πίεση υπερπλήρωσης Boost, θέση πεταλούδας, στροφές κινητήρα RPM ή ταχύτητα του οχήματος.
# Λειτουργία After Image.
# Οι χρήστες μπορούν να ρυθμίσουν το EVC να εμφανίζει την υψηλότερη δυνατή πίεση που επιτεύχθηκε για τα επόμενα 3 δευτερόλεπτα μετά την «απελευθέρωση» του πεντάλ του γκαζιού.
# Συγκράτηση ορίου (Peak Hold).
# Το EVC θα αποθηκεύσει στη μνήμη και θα εμφανίζει τη μέγιστη πίεση που έχει επιτευχθεί.
# Προστασία και συγκράτηση δεδομένων (Data Lock).
# Για να αποφύγετε την κατά λάθος αλλαγή των δεδομένων, το EVC μπορεί να κλειδωθεί με ένα καθορισμένο από το χρήστη τετραψήφιο κωδικό (password protection).
# LCD οθόνη με LED Lighting.
# Το μαύρο προσκήνιο με το λευκό φόντο και φωτισμό LED προσφέρει άριστη ορατότητα, τόσο κατά τη διάρκεια της ημέρας όσο και της νύχτας.
# Λειτουργία Dimmer.
# Ρυθμιζόμενη φωτεινότητα οθόνης.
# Προσαρμοσμένη σύστημα καλωδίωσης στο πίσω μέρος.
# «Καθαρή» και απλή εγκατάσταση – σύνδεση στο πίσω μέρος της συσκευής EVC.
# Αναλογική και ψηφιακή παρακολούθηση πίεσης.
# Οι 2 πιέσεις μπορούν να εισαχθούν και να ρυθμιστούν ανεξάρτητα η μία από την άλλη, ενώ και ανεξάρτητα μπορούν να επιλέγονται κατά την οδήγηση ανάλογα με τις συνθήκες.